2009年12月1日 星期二

香港大學
















29-11-09那天姐姐星期二以畢業完,今天來到香港大學影相.












































9 則留言:

  1. 嘩! 有相睇了,姐姐很似妳,但身形比較標準,應該沒妳咁胃食啦!^.^

    回覆刪除
  2. 可以入香港大學影相真好玩呀! 我都想去睇睇!

    回覆刪除
  3. 要入驗證碼先可以留言原來真係幾不便,可以在意見選項取消驗證碼呀!
    另外我的BLOG版面在這裡download再改的! http://www.deluxetemplates.net/

    回覆刪除
  4. R~哈哈.我未嫁事和我姐姐一樣.我似爸用意肥...天無眼...這個是用來留言給你和山先開咋,所以開左未求其寫一篇.

    回覆刪除
  5. 都好呀, 最少可以留吓言, 得閒SAY吓HELLO都唔錯呀! ^.^
    生活開心就易肥啦, 食得是福呀! ^.^

    回覆刪除
  6. 因為過幾天就會去旅行一個星期, 所以提早來同Ann Ann講"Merry X'mas!" ^.^

    回覆刪除
  7. Ann Ann 妳好呀! 妳的節目也很豐富,
    祝妳旅途愉快, 聖誕及除夕快樂! ^.^

    回覆刪除
  8. Where are you now Ann Ann?
    Happy New Year! ^.^

    回覆刪除
  9. 原來凱蒂也有blogger了...
    我也來支持你一下,
    希望你新的一年事事順利,
    身體健康~

    回覆刪除